SREBRNA PLANINA KAO ŠANSA ZA RAZVOJ

Blizina Nacionalnog parka Kopaonik u mnogim oblastima delovanja bruske lokalne zajednice utiče na razvoj i rast ove komune.

Bilo da je reč o Skijalištu, hotelijertvu, turizmu generalno, mnogi Brusjani posao pronalaze upravo na ovoj planini i razvijaju sopstveni biznis zasnovan na turizmu u njenom podnožju, prvenstveno u Brzeću.

Ski opening je manifestacija koja već godinama označava početak skijaške sezone, a u zimskom periodu, za lokalno stanovništvo najviše ima posla.

Manifestacija je održana prvi put 2010. godine, a sve po ugledu na slične događaje u popularnim evropskim ski centrima, sa ciljem da se na simboličan način obeleži otvaranje ski sezone. Nakon četrnaest godina, svečano otvaranje ski sezone  postao je poznati turistički brend koji svake godine na Kopaonik privlači sve veći broj gostiju iz celog regiona.

Konobari, kuvari, hotelijeri, recepcioneri, prevodioci, menadžeri, promoteri i sl. su samo od nekih zanimanja koja se rapidno traže tokom decembra.

Ove godine Ski centar je zvanično počeo sa radom 5. decembra i u kombinaciji prirodnog i veštačkog snega, JP “Skijališta Srbije” su za skijaše i bordere pripremile 7 staza i 5 ski puteva.

Specifičnost ove godine je i po prvi put održavanje ove manifestacije u Brzeću, u organizacji Turističke organizacije opštine Brus.

Uz muziku, tople napitke, besplatnu vožnju

gondolom, kao i besplatnim skijanjem prvog

dana, brojni turisti uživali su u čarima

snega, skijanja i vanvremenskih predela

prirode koji krase ovaj kraj.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Gondola Brzeće – Mali Karaman

Tendencija je da Ski opening postane tradicija i u Brzeću što samo dalje  može značiti privlačenje većeg broja turista, samim tim i potreba za poslovanjem na višem nivou.

Mladi Brusjani najčešće tokom zimske sezone steknu prvo poslovno iskustvo što je između ostalog i jedna od prednosti življenja blizu turističkog centra, Nacionalnog parka osnovanog još 1981.

Tekst je deo projekta  “Da Brusjani ostanu u Brusu“ podržan od strane Opštine Brus u okviru sufinansiranja projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *