Turistička organizacija opštine Brus je nedavno predstavila turističku ponudu Brusa domaćim i stranim turistima u Beogradu u okviru turističke promocije Srbije. Kako je istakla direktorka TOO Brus, Nataša Timotijević, reč je o promo kampanji Turističke organizacije Srbije pod nazivom ,,Doživi Srbiju’’ na kojoj je svoje programe predstavilo 55 lokalnih turističkih organizacija.
,,Turisti su imali priliku da se upoznaju sa destinacijama naše zemlje koje mogu da posete, sa kulturno istorijskim blagom i gastronomijom svih krajeva Srbije. Naša organizacija je imala svoj štand koji je bio dosta posećen i bilo je posetilaca iz naše zemlje ali i inostranih posetilaca. Nadamo se novim gostima u narednoj zimskoj sezoni koja nam predstoji. Fokusirali smo se na Brzeće, gondolu, skijaše ali i sve ono što turisti mogu da vide kada dođu u Brus, da obiđu Jelovarnik, kulturno-istorijske spomenike, manastire, da probaju naša tradicionalna jela i da uživaju u našim seoskim turističkim domaćinstvima kojih je sve više“, navela je direktorka Nataša Timotijević.
Kako se bliži zimska sezona, Turističku organizaciju opštine Brus očekuju promocije bruskog kraja na sajmovima u Kragujevcu, Novom Sadu i rumunskom Temišvaru.
Prema podacima Turističke organizacije Srbije, za prvih sedam meseci, zabeleženo je preko sedam i po miliona noćenja u našoj zemlji. Za prvih šest meseci ove godine, devizni priliv u turizmu je za čak 18 procenata veći nego za isti period prošle godine.
Kada je reč o Brusu, za sedam meseci ove godine broj dolazaka gostiju je oko 18 500, a broj noćenja preko 85 000 što je približan broj kao i prošle godine. Od toga je 15 posto stranih turista posetilo bruski opštinu, saznajemo u Turističkoj organizaciji opštine Brus.